Mİxed Reality (QR) texnologiyası son illərdə böyük inkişaf göstərmişdir və bir çox sahədə istifadə edilməkdədir. Məhz bu səbəbdən, VR eynəkləri məktəblərdə də istifadə olunmağa başlanmışdır. Bu məqalədə, VR eynəklərinin təhsil sahəsində istifadəsinin əhəmiyyəti və bu texnologiyadan nə qədər faydalanılabildiyi barədə məlumat veriləcək.
QR texnologiyası, təhsil sahəsində istifadə olunarkən tələbələrə interaktiv bir təcrübə təklif etməklə onların mədəniyyət, tarix, riyaziyyat və elm sahələrində daha dərin anlayışa malik olmalarına kömək edir. Bu texnologiya sayəsində tələbələr, məsələn, tarixi hadisələri, coğrafi məkanları və ya qurğuların işləmə prinsiplərini həqiqi həyat kimi təcrübə edə bilirlər.
Bir çox tədris proqramları və təlim platformaları, QR texnologiyasını təhsil prosesində tətbiq etməkdən faydalanır. Məsələn, VR eynəkləri vasitəsilə tələbələr, mədəniyyət və tarix dərslərində özünü bir tarixi məkanın içində hiss edə bilərlər. Buna görə də bu texnologiyadan istifadə etmək, tələbələrin öyrənmə prosesinə maraqlı və interaktiv bir şəkildə cəlb edir.
Həmçinin, QR eynəkləri tələbələrin riyaziyyat və elm dərslərində daha yaxşı nəticələr əldə etmələrinə kömək edə bilər. Məsələn, riyaziyyat dərslərində, tələbələr abstrakt konseptləri daha yaxşı başa düşərək riyaziyyatı daha yaxşı öyrənə bilərlər. Ayrıca, elmi dərslərdə, VR eynəkləri tələbələrə kompüter proqramlaşdırma və ya fizika prinsiplərini daha yaxşı anlamaq imkanı verir.
Əsas məqsəd tələbələrin öyrənmə prosesini maraqlı və interaktiv hala gətirməkdir. Bu, onların mədəniyyət, tarix, riyaziyyat və elmi dərslərdə daha yaxşı nəticələr əldə etmələrinə kömək edir. Bundan əlavə, VR texnologiyasının təhsil sahəsində daha geniş şəkildə istifadə edilməsi, tələbələrin daha yaxşı hazırlanmasına və müasir təhsil metodologiyalarının tətbiqinə kömək edir.
MR-nin sinif mühitində istifadəsini raşdırmaqla ən müasir və sınanmış beynəlxalq təcrübələrin öyrənilməsi
Qarışıq reallıq ayradan proqramların yüklənilib, kopüterə quraşdırmaqla şagirdlərdə bu proqramlardan istifadə bacarıqlarının formalaşdırılması;
İmmersiv və 3D texnologiyaları ilə öyrənərkən şagirdlərin iştirakını və yadda saxlama qabiliyyətini artırılması;
Şagirdlər 3D texnologiyaları ilə öyrəndikdə ümumi uğuru artırılması və təlim nəticələrini yaxşılaşdırılması.
Qarışıq reallıq alətlərindən istifadəyə maraqlı olan fənn müəllimlərindən ibarət birliyin yaradılması;
Bu alət və qurğuların istifadəsinin xüsusilə təbiət fənlərinin (astronomiya, biologiya, fizika, kimya, coğrafiya vəs.) təqdrisində təşviq olunması.
Bu vəzifələrdən dolayı layihənin açılış tədbiri keçirilmiş və layihə haqqı